Mamy bzika na punkcie higieny
W przypadku procesów związanych z ochroną zdrowia w obszarze higieny i zastosowań klinicznych nie uznajemy kompromisów. Tam, gdzie ściśle monitoruje się czystość i higienę, nasze rozwiązania zapewniają maksymalne bezpieczeństwo i prostą walidację. Ale także w tym segmencie wymagania stale się zmieniają. Nasze działania w ramach segmentu pomagają wdrażać nowe rozwiązania w odpowiednim czasie.

Nasze rozwiązania w segmencie Hygienic.
Niezależnie, od tego czy chodzi o przemysł farmaceutyczny i kosmetyczny, o produkcję żywności i napojów czy też o browary i mleczarnie, znamy specyficzne wymagania dotyczące higieny w każdej branży. Ale właśnie w segmencie Hygienic nasi klienci mogą korzystać z połączenia doświadczenia i transferu wiedzy. Dzięki naszemu wielobranżowemu podejściu tworzymy zarówno bezpieczne, jak i oryginalne rozwiązania, które można szybko wdrożyć. Nasz standard w zakresie higieny obejmuje także szczególną dokładność, jeśli chodzi o zoptymalizowanie procesów w taki sposób, aby przy maksymalnej wydajności można było włożyć minimum wysiłku w realizację.
Dlaczego organizujemy naszą działalność w segmenty.
Myślenie i pracowanie w podziale na segmenty związane z zastosowaniami Water, Gas, Hygienic i Micro, a nie w podziale na branże, może wydawać się niezwykłe na pierwszy rzut oka. Ale to pozwala nam zanurzyć się całkowicie w Twoim świecie i otwiera możliwości zaskakująco nowych i indywidualnych rozwiązań, które wykraczają poza standardy Twojej branży.
Taka organizacja ma dla nas dwa proste powody:
Pierwszym powodem jesteś Ty. Ponieważ segmenty stanowią możliwie proste i logiczne połączenie ze światem zastosowań każdego klienta. Ta bliskość jest z kolei warunkiem koniecznym do zrozumienia. I to nie tylko tego, „Co robisz”, ale – co ważniejsze – „Dlaczego to robisz”. Dopiero w oparciu o odpowiedzi na te pytania można opracować naprawdę dobrze dostosowane koncepcje.
Drugim powodem jest Zespół ds. Klienta w firmie Bürkert. Ponieważ myślenie i pracowanie w segmentach zapewnia w konsekwencji transfer wiedzy i technologii z wielu różnych branż. To połączenie różnych doświadczeń i fachowej wiedzy w jednym zespole jest z kolei warunkiem koniecznym do rozwoju nie tylko koncepcji branżowych, ale także do opracowania zaskakujących rozwiązań. I to szybciej i w bardziej oryginalny sposób niż u innych producentów.